Kampania „Domowe Zasady Ekranowe” promuje zrównoważone korzystanie z urządzeń ekranowych, tak żeby nie stanowiły one zagrożenia dla relacji rodzinnych, rozwoju dzieci i zdrowia domowników. Żeby wykorzystywane świadomie i z umiarem były pozytywnym dodatkiem do rodzinnego życia, a nie jego centralnym punktem.
Przygotowując kampanię w gronie specjalistów Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę przeanalizowaliśmy dostępne opracowania i rekomendacje, przeprowadziliśmy badania poświęcone nadużywaniu ekranów przez dzieci i młodzież. Do współpracy zaprosiliśmy uznanych ekspertów z zakresu rozwoju dzieci oraz problemu uzależnień, wśród nich: Natalię Fedan – psycholożkę, trenerkę metody Self-Reg, Małgorzatę Musiał – pedagożkę i autorkę bloga Dobra Relacja, Katarzynę Kalinowską – psycholożkę, trenerkę Fundacji Family Lab Polska, a także Joannę Dulińską – psychoterapeutkę i superwizorkę. Kampania „Domowe Zasady Ekranowe” realizowana jest przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w ramach działań Polskiego Centrum Programu Safer Internet. Głównym partnerem akcji jest Fundacja Orange. Kampania jest realizowana we współpracy z Facebook Polska. Kampanię wspierają liczne podmioty z branży reklamowej i mediowej.
Przekazy pierwszej odsłony kampanii realizowanej pod hasłem „Nadmiar ekranów szkodzi dziecku i rodzinie” przygotował grafik Paweł Kuczyński.
Drugą odsłonę kampanii realizowaną pod nazwą „Dziecięcy Mózg Radzi” opracowała i zrealizowała agencja BBDO.