Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Ankieta: "Badanie oceny edukacji w Gminie Aleksandrów Łódzki"

Ankieta:

Szanowni Państwo,

Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego
w Aleksandrowie Łódzkim – p. Hanna Beda zwróciła się z prośbą
o wypełnienie anonimowej ankiety, która ma na celu zdiagnozowanie obecnej sytuacji edukacyjnej Gminy Aleksandrów Łódzki oraz wyznaczenie kierunków jej rozwoju na przyszłe lata. Wyniki ankiet posłużą do opracowania m.in. lokalnej „Strategii rozwoju edukacji
w Gminie Aleksandrów Łódzki do roku 2030", co umożliwi nam wyznaczenie kierunków działania zgodnych z potrzebami
i przygotowanie się do aplikowania o środki unijne, krajowe i nakreślenie współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami w dziedzinie realizacji niektórych zadań edukacyjnych.

Czas ankietowania upływa w dniu 28 listopada 2020 roku. Proszę o wypełnienie ankiety, ponieważ najbardziej miarodajny obraz potrzeb w oświacie będzie możliwy wówczas, jeśli jak największa liczba ankiet zostanie uzupełniona.


Podaję link do ankiety:
https://forms.gle/Py9RtH58XuqyHCtq9


Małgorzata Patoleta

Data dodania: 2020-11-16 14:27:54
Data edycji: 2020-11-16 14:38:46
Ilość wyświetleń: 617

Ważne informacje

Wszystko co najważniejsze z życia Naszej szkoły.
Więcej informacji

Kącik Pedagoga

Informacje i materiały
Więcej informacji

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

E-dziennik

Sprawdź swoje oceny oraz swój plan lekcji
Więcej informacji

Kalendarz

Maj 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567
Dzisiaj: Piątek, Maj 30, 2025

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy i bądź na bieżąco z nowinkami!
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej